מעצם עבודתי, כיוצר סרטי תדמית, אני כבר יודע היטב בפני איזו הרפתקה מרתקת אני עומד, מרגע שקיבלתי פנייה מלקוח חדש להפיק עבורו סרט תדמית.
על אף שהתהליך כבר מוכר, הרי שמדובר בתהליך ייחודי אשר מצליח לאתגר ולחדשבכל פעם מחדש. הראשוניות של הפקת הסרט קשורה בהליך שלם של לימוד והתמחות בנושא שבו עוסק הסרט. אחד הרווחים הגדולים שלי מהסרט הוא ההיכרות עם מקום חדש, אנשים אחרים, ארגון או מפעל, הפועלים באופן שמצריך ממני לימוד והיכרות במידה כזו שאוכל להציג בסרט את מיטב היכולות והאיכותיות הייחודיות שלהם .
סרט חדש דורש יותר מהכל מחשבה אחרת ויצירתית על מנת ש"הסרט הזה" יהיה אחר מכל סרטי התדמית הרבים שעשיתי בעבר – שהסרט לא רק יעשה את תפקידו השיווקי אלא גם יהיה "מיוחד".
עוד לפני הפגישה הראשונה עם הלקוחות אני משנן לעצמי את סוגי הלקוחות ששאיבחנתי לעצמי במשך השנים.
כתיבת תגובה